Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna al treball després dels dos dies lliures
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha tornat als entrenaments este matí a Bunyol, després dels dos dies lliures de què ha disfrutat després de l'estada en Benasque.

El planter ha realitzat una sessió en què han treballat circuit de força i possessions, i en la que no van poder participar els lesionats Xisco Nadal, Miguel Pérez, Iborra i Juanfran.

Els llevantinistes continuaran amb els entrenaments esta vesprada a les 19 hores, en la que serà la primera sessió del nou jugador del Levante UD, Christian Stuani.