La plantilla torna al treball després dels dos dies lliures
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista ha tornat als entrenaments este matí a Bunyol, després dels dos dies lliures de què ha disfrutat després de l'estada en Benasque.
El planter ha realitzat una sessió en què han treballat circuit de força i possessions, i en la que no van poder participar els lesionats Xisco Nadal, Miguel Pérez, Iborra i Juanfran.
Els llevantinistes continuaran amb els entrenaments esta vesprada a les 19 hores, en la que serà la primera sessió del nou jugador del Levante UD, Christian Stuani.