El Partit del Centenari es presentarà demà dimarts en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD presentarà el Partit del Centenari demà dimarts a les 13 hores en la Llotja VIP de l'Estadi Ciutat de València.
En este encontre, els de Luis García s'enfrontaran a l'AS Roma dijous que ve a les 21:30 hores.
A l'acte de presentació assistirà el president del Levante UD, Quico Catalán, junt amb el tècnic Luis García Plaza i diversos jugadors de la primera plantilla.