Treball tàctic per a la sessió matinal del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!
Luis García ha centrat la sessió matinal en el treball tàctic, i a més els llevantinistes han realitzat partits reduïts, en la Ciutat Esportiva de Buñol.
El tècnic ha comptat de nou amb les baixes de Miguel Pérez, Xisco Nadal i Juanfran, i els tres van treballar al marge amb el recuperador, a més d'Iborra, que seguix en repòs per la seua inflamació en el taló.
Els llevantinistes completaran la jornada de hui dimarts amb la sessió vespertina que se celebrarà a les 18:30 hores a Buñol.