Stuani completa el seu primer entrenament en el Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!
Christian Stuani ha realitzat el seu primer entrenament amb el Levante UD, en la sessió vespertina que han celebrat els de Luis García a Buñol.
El davanter uruguaià va realitzar les possessions i el treball tàctic amb tot el grup, mentres que en la part del futbol va treballar junt amb el recuperador Félix Vicente, per a començar a agafar forma.
En el comunicat metge els lesionats Juanfran, Miguel Pérez i Xisco Nadal es van exercitar al marge del grup, junt amb el recuperador, i continuen recuperant-se de les seues molèsties. Iborra, per la seua banda, seguix en repòs per la seua inflamació en el taló.
Els llevantinistes continuaran amb els entrenaments demà dimarts a les 9 hores a Buñol.