Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà al treball el dimarts a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante descansarà en les jornades de demà diumenge i el dilluns i reprendrà els entrenaments el dimarts 17 d'abril des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol per a iniciar els preparatius del partit que dissabte que ve des de les 10:30 hores enfrontarà al Levante i al Sevilla en l'Estadi Sánchez Pizjuán.