Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments demà dimarts per la vesprada a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimarts en sessió vespertina a partir de les 18 hores, després que hagen tingut dos dies de descans després de l´encontre davant del Xerez.

Luis García podrà comptar en esta sessió amb tots els seus hòmens disponibles inclòs Yago Yao, que per decisió pròpia no assistirà a la convocatòria amb Guinea Equatorial a la que estava citat, per a disputar l´encontre del pròxim 12 d'octubre davant de Sud-àfrica.

A més, també està previst que Pallardó puga treballar amb normalitat amb la resta del grup, mentres que en el cas de Ángel els servicis mèdics esperaran per a comprovar l'evolució de la seua elongació en l'adductor esquerre.