Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments demà dimecres en sessió doble a Buñol amb l´absència dels dos internacionals
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimecres en sessió doble en la Ciutat Esportiva de Buñol, a les 10 h i a les 18 hores.

En esta sessió, Juan Ignacio Martínez comptarà amb les baixes de Keylor Navas i Valdo, que ja estan concentrats amb la selecció de Costa Rica i Cabo Verde, respectivament.

El costa-riqueny disputarà dos xocs amistosos, davant de Brasil i Cuba els dies 7 i 11 d'octubre, mentres que el de Cabo Verde ho farà davant de Zimbabwe, el 8 d'octubre en partit de classificació per a la Copa d'Àfrica.