Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments el dimarts
There are no reactions yet. Be the first!

Després de la gran victòria davant de l'Elx CF, els llevantinistes no tornaran als entrenaments fins al dimarts a la vesprada en les hores prèvies a l'encontre davant del Schalke 04, ja que tant demà com el dimarts al matí tindran jornada de descans.

El tècnic Luis García dividirà al grup en dos parts; d'un costat s'exercitaran els que no vagen a disputar el partit amistós a les 19 hores, mentres que la resta disputarà l'encontre davant dels alemanys a partir de les 20:30 hores.