La plantilla tornarà als entrenaments el dimarts en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments el dimarts a les 10 hores en l'Estadi Ciutat de València ja que tindran dos dies de descans després de la victòria davant de l'Albacete Balompié.