Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments esta vesprada en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments esta vesprada a partir de les 16:30 hores en l'Estadi Ciutat de València per a començar a preparar el xoc davant del Nàstic de Tarragona, de dissabte que ve (18 hores).

Al terme de la sessió el planter al complet assistirà a la Presentació Oficial del Centenari del Levante UD en el Teatre Principal (20 hores).

Per a demà dimarts, la primera esquadra s'exercitarà a les 11 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.