La pluja obliga a ajornar els dos primers dies de les Proves d´Accés per a l´Escola de Futbol Base del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!
La Fundación Deportivo Cultural Levante de la Comunidad Valenciana ha hagut d'ajornar els dos primers dies de les Proves d'Accés per a l'Escola de Futbol Base del Levante UD per la incessant pluja caiguda sobre la Ciutat Esportiva de Buñol en els últims dies
A causa de les inclemències meteorològiques, les proves per als jugadors nascuts en els anys 96 i 95, que havien de celebrar-se els dies 9 i 10 de juny respectivament, s'han traslladat al dimarts 17 de juny a partir de les 18 hores.
La resta de dates per a la realització de les proves d'accés per als xiquets i jóvens interessats a militar en alguns dels més de 30 equips que componen l'Escola de Futbol Base de l'entitat, es manté d'acord amb el calendari següent:
- Jugadors nascut l'any 96- Dia 17 de juny
- Jugadors nascut l'any 95- Dia 17 de juny
- Jugadors nascut l'any 94- Dia 11 de juny
- Jugadors nascut l'any 93- Dia 12 de juny
- Jugadors nascut l'any 92- Dia 18 de juny
- Jugadors nascuts en els anys 90 i 91- Dia 19 de juny
Els participants en les proves han d'estar a les 18 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol, amb roba i calçat d'entrenament.
Tots els interessats poden apuntar-se a través de la pàgina web del Levante UD, punxant en la icona Proves per a l'Escola de Futbol Base del Levante UD que apareix davall del menú i omplint tots els apartats de la sol·licitud.
A més, també poden fer-ho descarregant la Sol·licitud d'Inscripció en format PDF que apareix en esta mateixa icona, i enviant-ho per fax al 96.250.37.20.
Per a més informació poden cridar al telèfon 96.250.10.44 en horari de 17 a 20 hores.