El Levante UD Femení gaudirà de jornada de descans en la vesprada de hui després de realitzar ahir dilluns una sessió de recuperació després de la disputa del compromís de tornada dels cuarts de final de la Copa de la Reina davant el Torrejón diumenge passat.
A partir de demà dimecres les jugadores dirigides per Félix Carvallo començaran a preparar el partit d´anada de les semifinals de la competició copera que jugaran diumenge que ve en la Ciutat Esportiva de Majadahonda enfront el At. Madrid Féminas. Durant demà dimecres, dijous i divendres, el Levante UD Femení treballarà en les instal.lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret a partir de les 17 hores.