Skip to main content
Fútbol Base
Les jugadores de les escoles deportives municipals celebraren el seu final de temporada
There are no reactions yet. Be the first!

El passat cap de setmana les components dels distints equips de les escoles esportives municipals del Levante UD Femení van celebrar en La Peineta la clausura del curs 2007-08.

Durant dos hores totes les alumnes de les escoles van participar en les diverses activitats que es van organitzar en les dites instal·lacions com minitornejos de futbol 7, llançaments de faltes, etc.

Les futbolistes van rebre una camiseta i diversos obsequis per part de la Fundació Esportiva Municipal per a celebrar este final de curs.