La primera plantilla tornarà al treball el dimarts per la vesprada
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD disfrutarà demà dilluns de jornada de descans, per a tornar als entrenaments el dimarts a les 18 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol i començar a preparar el primer encontre de lliga de dissabte que ve (18 hores), davant del Villarreal CF B.
El dimecres, la sessió de treball serà matinal, mentres que el dijous els llevantinistes s'exercitaran en l'Estadi a porta tancada a partir de les 18 hores.