Skip to main content
Primer Equip
La primera plantilla tornarà als entrenaments demà dimarts
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà al treball demà dimarts a les 11 hores a Buñol, després dels dos dies de descans de què han disfrutat després de la victòria davant del Villarreal CF B.

Els de Luis García continuarà amb els entrenaments el dimecres a les 11 hores en la Ciutat Esportiva, mentres que el dijous s'exercitaran a les 17 hores.

La sessió del divendres està prevista a les 11 hores, en lloc per confirmar, igual que la del dissabte, ja que dependrà del desplaçament a Cadis.