Skip to main content
Primer Equip
La primera plantilla tornarà als entrenaments demà dimecres a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà als entrenaments demà dimecres en la Ciutat Esportiva de Buñol a partir de les 10:30 hores, en una sessió en què Luis García començarà a preparar ja el xoc davant de l'Eibar, després que dilluns passat els llevantinistes realitzaren una sessió més suau del normal.

A més, els servicis mèdics hauran d'avaluar l'estat dels jugadors que arrosseguen molèsties i que hui han treballat en La Calderona, a pesar de ser la jornada de descans de la plantilla, per a no perdre un sol dia en la seua recuperació i estar a disposició de Luis García tan ràpidament com siga possible.