Skip to main content
Primer Equip
La primera plantilla tornarà dimarts que ve als entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

El planter llevantinista tornarà als entrenaments dimarts que ve a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, després de la important victòria aconseguida esta jornada davant del Real Unión.

A més, en la volta al treball, els granotes tindran sessió doble ja que continuaran exercitant-se a la vesprada en estes mateixes instal·lacions.