Skip to main content
Primer Equip
La Xaranga Entre Nit i Matinà va posar la música en el Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La Xaranga Entre Nit i Matinà va estar present en l'Estadi Ciutat de València i va ser l'encarregada d'amenitzar els prolegòmens de l'encontre que va disputar en la vesprada d'ahir el Levante UD enfront del RC Celta de Vigo.

La calor de la grada es va fer notar en el terreny de joc del coliseu llevantinista, gràcies, en part, a l'animació de la Xaranga, que li va donar un toc musical als càntics dels espectadors.

La d'ahir diumenge va ser la tercera visita que els components d'Entre Nit i Matinà van realitzar al Ciutat de València i, tal com va succeir en les dos ocasions anteriors, van poder celebrar la seua assistència amb un triomf granota.