Skip to main content
Fútbol Base
L´Aleví A i el Prebenjamí participaràn en el III Torneig Ibiza Nort
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD estarà representat el pròxim cap de setmana en el III Torneig Ibiza Nort. L'Aleví A i el Prebenjamí de l'entitat llevantinista seran els encarregats de representar al club en la dita competició que se celebrarà del 15 al 18 de maig i en el que participaran, a més del conjunt granota, el Valencia CF, el Sant Marcel·lí, el S.E. Penya Independent A i B, i Los Pumitas (Argentina).

Els llevantinistes arrancaran el torneig dissabte que ve, dia en què s´enfrontaran al Penya Independent A i B, mentres que el diumenge s'enfrontaran al Valencia CF, celebrant-se l'entrega de trofeus a les 17 hores de la jornada dominical.