Skip to main content
Primer Equip
L´arquebisbe de València rebrà al Levante UD dimecres que ve amb motiu del Centenari de l´entitat
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD visitarà l'Arquebisbat de València dimecres que ve a les 12 hores, on serà rebut per l'arquebisbe Metropolità, Monsenyor Carlos Osoro Sierra.

El Consell d'Administració, encapçalat pel seu president, Quico Catalán, la totalitat de la primera plantilla i una representació del femení composta pel tècnic Rafa Aranda, i les capitanes María, Sonia i Maider, a més del rector del Levante UD, D. Vicente Esteve, compartiran audiència amb el titular de l'Arxidiòcesi de València, amb motiu del Centenari de l´entitat.