Skip to main content
Primer Equip
Visita al balcó de l´Ajuntament de la primera plantilla del Levante UD i de l´equip femení
There are no reactions yet. Be the first!

Una representació del Levante UD Femení estarà present demà dimecres en el balcó de l'Ajuntament de València per a presenciar la Mascletà que dispararà la Pirotècnia Germans Borredá a les 14 hores.

Les jugadores Anabel, Alicia, María, Thais, Katia, Pankratz, Sonia Prim, Sara, Naiara, Iris, Judit i el coordinador de futbol femení, Manuel Almécija, seran les persones que acudiran al consistori en representació de l'esquadra de Superlliga per a presenciar la mascletà.

Pel que fa a la primera plantilla, serà el dijous quan una àmplia representació visite el baló de l'Ajuntament, acompanyats del president, Quico Catalán, i l'entrenador, Luis García Plaza.