Skip to main content
Femení
L´Assemblea de la RFEF tractarà demà la reestructuració del Futbol Femení
There are no reactions yet. Be the first!

Els clubs de futbol femení coneixeran demà divendres si a partir del pròxim mes de setembre jugaran els seus partits amb un nou format de competició.

Un dels punts de l'orde del dia que es tractaran en la reunió que mantindrà l'Assemblea de la RFEF és la "Reestructuració del Futbol Femení".

Per tant, demà divendres és el dia triat per a conéixer si finalment el nou format de competició que es va proposar el passat mes de maig es porta a terme per a la temporada 09/10 o si, al contrari, es manté l'actual competició.