Skip to main content
Femení
Laura del Río evoluciona favorablement de la seua lesió i no serà necesari operar
There are no reactions yet. Be the first!

Bones notícies per a Laura del Río. La màxima anotadora del Levante UD Femení, que el passat 6 d'abril va patir una fractura del radi de la monyica dreta en els últims compassos del encontre que van disputar les llevantinistes a Natzaret enfront del RCD Espanyol, va conéixer ahir que no serà necessària la intervenció quirúrgica per a superar esta lesió.

Així ho va confirmar el cap dels servicis mèdics de l'entitat, el Doctor Nacho Nebot, després de realitzar-li en el dia d'ahir una nova radiografia per a observar l'evolució de la fractura. Encara que la consolidació és dèbil, la veritat és que ja hi ha una bona alineació dels ossos de la monyica. Està previst que Laura del Río continue portant la mà enguixada fins al pròxim 19 de maig, encara que setmanalment la jugadora se sotmetrà a una radiografia per a continuar observant l'evolució de la seua lesió.