Skip to main content
Primer Equip
Les parets del vestuari llevantinista ja comencen a empaperar-se amb els missatges de l'afició de la campanya La Unió és la Salvació
There are no reactions yet. Be the first!

La zona de vestuaris del Ciutat de València ja comença a poblar-se d'altres colors diferents dels habituals i és que l'afició llevantinista ja ha començat a empaperar les parets amb els centenars de missatges d'ànim per als jugadors granotes, amb motiu de la campanya La Unió és la Salvació.

Frases emotives, paraules de suport, dibuixos dels més xicotets de la casa, tweets d'alé o fotografies de moments històrics del club comencen a formar ja el collage que presidirà esta estada fins a final de temporada.

Ahir es reprenia la campanya La Unió és la Salvació, que ja es va posar en marxa en la campanya 2010-2011, per mitjà de la qual es pretén que els aficionats llevantinistes deixen el seu missatge d'ànim als jugadors, tant a través de les xarxes socials o entregant-los personalment en mà en les oficines del club, síties en el mateix estadi.

Res més iniciar-se la campanya ahir, l'hashtag  #LaUniónEsLaSalvación es convertia en trending topic a València gràcies a l'afició llevantinista que va omplir Twitter de missatges d'ànim per a la plantilla llevantinista, i seguix omplint-ho en la jornada de hui.

Pots portar els teus missatges, dibuixos o fotografies per a unir-te la campanya La Unió és la Salvació de dilluns a dijous, de 9 a 14:30 hores i de 16:30 a 19:30 hores, i els divendres, de 9 a 15 hores, o enviar-ho amb l'hashtag  #LaUniónEsLaSalvación