Skip to main content
Primer Equip
L´expedició blaugrana descansa en l´Hotel Tryp Bellver després d´esmorzar
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició del Levante ha aterrat a Palma de Mallorca passades les onze i quart d'este matí. La capital balear ha rebut al grup amb una excel·lent climatologia. Un sol abrasador i unes temperatures que sobrepassaven els vint graus han donat la benvinguda al col·lectiu. Els jugadors, cos tècnic i consellers s'han desplaçat a l'Hotel Tryp Bellver on s'allotjaran fins una hora i mitja davant de de la confrontació que enfrontarà a l'entitat blaugrana i al Mallorca en l'Iberostar Estadi des de les 21:00 hores. L'expedició ha compartit esmorzar i s'han retirat a les seues respectives habitacions per a descansar. Quico Catalán, president del consell d'administració, i Francisco Fenollosa, president d'honor, capitalitzen la representació institucional desplaçada fins Palma de Mallorca.