Skip to main content
Primer Equip
L´expedició blaugrana ja es troba en Parma
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició blaugrana composta pels díhuit jugadors convocats per Juan Ignacio Martínez més el cos tècnic que habitualment cobrix els desplaçaments junt amb el primer i Miguel Ángel Sanahuja, conseller de l'entitat, i cap visible de la delegació granota, ja es troba en Parma. Sobre les 11:30 hores d'este matí el grup ha aterrat en l'aeroport de Bolonia. Minuts més tard s'ha traslladat a l'autobús per a recórrer els aproximadament cent quilòmetres que separen Parma de la localitat universitària. Els futbolistes han dinat a les 14:00 hores i descansen en les seues habitacions. A les 18.30 hores el bloc s'exercitarà en la Ciutat Esportiva del Parma.