Skip to main content
Primer Equip
L'expedició del Levante ja ha aterrat a Valladolid
There are no reactions yet. Be the first!

Al tall de les onze i quart, l'expedició del Levante desplaçada fins a Valladolid ha pres terra en l'aeroport de la instal·lació castellà-lleonesa. Junt amb els jugadors i cos tècnic de la societat blaugrana ha viatjat part de la cúpula rectoral de l'entitat.

Francisco Catalán, president del club granota, Paco Fenollosa, president d'honor, i els consellers Ramón Vilar, Pedro Catalán i Miguel Ángel Ruiz conformen la nòmina dirigent de la institució que esta vesprada, des de les 20:00 hores, seguiran en directe, des del Palco noble de l'Estadi José Zorrilla, les evolucions de la confrontació que enfrontarà al Levante i al Real Valladolid, corresponent a la segona jornada de la Lliga BBVA.