Skip to main content
Primer Equip
L´expedició llevantinista ja viatja cap a Benasque
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ja viatja cap a Benasque, localitat en què realitzarà el stage de pretemporada fins a divendres que ve 30 de juliol.

Finalment són 25 jugadors els que han partit amb autobús este migdia ja que els jugadors del filial Garabato (porter), Paredes (porter), Antonio López (central), Lois (centrecampista), Higón (interior dret) i Mono (davanter), a més del juvenil Iván (lateral dret), també viatgen concentrats.

La convocatòria per al stage de pretemporada està formada pels següents jugadors:

Reina - Garabato - Paredes - Cerra - Héctor Rodas - Ballesteros - Robusté - Dani Carril - Juanfran - Iván - Antonio López - Iborra - Xavi Torres - Pallardó - Gorka Larrea - Marc Mateu - Lois - Miguel Pérez - Xisco Nadal - Xisco Muñoz - Juanlu - Higón - Rafa Jordà - Rubén - Mono.