Skip to main content
Primer Equip
Vídeo de la campanya de captació d´abonaments 2010/2011
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va començar la setmana passada una original campanya de captació d'abonats per a la temporada 2010/2011, l'eix comunicatiu de la qual, desenrotllat per l'agència valenciana VF Marketing, es construïx sobre el valor emocional de “ser llevantinista”, i reflexa de manera divertida les raons per les quals els aficionats granotes anteposen la seua passió pel Levante UD a les decepcions o les desil·lusions que puga donar-los el seu equip.

A continuació pots veure l'espot d'esta campanya.