L´Infantil D i el Cadet D inicien la seua participació en el Torneig Juego Limpio
There are no reactions yet. Be the first!
L'Infantil D i el Cadete D del Levante UD iniciaran demà divendres la seua participació en el Torneig Juego Limpio.
Ambdós conjunts s'enfrontaran en les seues respectives categories al Discóbolo La Torre AC en la Ciutat Esportiva del Levante UD; l'Infantil D ho farà demà divendres a les 19 hores, mentres que el Cadet D jugarà el dissabte a les 10 hores.