Skip to main content
Primer Equip
Llistat dels jugadors convocats per Luis García per al partit de Copa davant del Xerez
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García, a la conclusió de l'entrenament que el planter ha efectuat este matí des de les 10:30 hores en el feu d'Orriols, ha oficialitzat el llistat dels díhuit jugadors convocats per a afrontar el partit de retorn dels setzens de Final de la Copa del Rei que esta nit, des de les 21:00 hores, enfrontarà al Levante i al Xerez en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València.

PORTERS

Munúa i Garabato

DEFENSORS

Cerra, Robusté, Juanfran, Venda, Ballesteros i Antonio López

CENTRECAMPISTES

Xisco Nadal, Larrea, Xavi Torres, Sergio, Xisco Muñoz i Valdo

DAVANTERS

Jordá, Rubén, Stuani i Caicedo

La plantilla blaugrana s'ha exercitat suaument en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores. Els jugadors convocats esmorzaran en l'Hotel NH Les Arts i quedaran concentrats fins una hora i mitja abans del duel davant del Xerez.