Skip to main content
Primer Equip
Luis García comença a preparar l´encontre davant de la Real Sociedad
There are no reactions yet. Be the first!

El tècnic llevantinista ha continuat amb els entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de Bunyol, en una sessió en què els jugadors que en l´encontre d'ahir davant del Schalke 04 van disposar de minuts, han realitzat una sessió més suau, mentres que la resta ha treballat a un ritme major.

La bona notícia de la jornada l'ha protagonitzat Pedro Vega que hui es va integrar amb la resta del grup i va poder realitzar la sessió quasi completa, a excepció del tram final en què es va disputar un partit reduït i en el que el canari no va participar per precaució.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol.