Skip to main content
Primer Equip
La plantilla es reunix en l´Estadi per a degustar una paella
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista va tornar a fer gala del bon ambient que reina en el vestuari i hui es va reunir en l'Estadi per a degustar una paella, després de l'entrenament.

Com ve sent habitual cos tècnic, jugadors i alguns empleats del club van compartir esta menjar en què va tornar a destacar la gran germandat que existix entre tots ells. En esta ocasió va ser l'entrenador Luis García Plaza el que va invitar a tot el grup a l'àgape.