Skip to main content
Atlético Levante UD
Sergio Boix es perdrà l'encontre davant del FC Torrevieja per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

El jugador del Levante UD B, Sergio Boix, no podrà participar en l'encontre que disputarà la segona esquadra de l'entitat el pròxim cap de setmana després que diumenge passat davant del CF Gandia li mostraren la quinta cartolina groga.

Per tant, el futbolista no estarà a disposició del tècnic José Gómez per al compromís del diumenge enfront del FC Torrevieja, que se celebrarà a les 11:30 hores en la Ciutat Esportiva de l'entitat.

Anteriorment, Sergio Boix va ser amonestat a casa davant de l'Alacant CF i a domicili enfront del Pego CF, La Nucia i el Burjassot CF.