Skip to main content
Primer Equip
Luis García dirigirà el partit davant del Sevilla des de la grada del Sánchez Pizjuán
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García haurà de canviar d'ubicació per a seguir les evolucions del duel de dissabte que ve entre el Sevilla i el Levante en l'Estadi Sánchez Pizjuán després de l'expulsió que va patir el preparador llevantinista en els minuts finals del xoc que, en la vesprada d'ahir, va enfrontar al Levante i al Real Saragossa en el feu de La Romareda. Pedro Rostoll assumirà la direcció de l'esquadra blaugrana a peu de camp.