Skip to main content
Primer Equip
Luis García es sent "decebut" per la decisió de la LFP
There are no reactions yet. Be the first!

L'entrenador del Levante UD, Luis García s'ha mostrat "decebut" per la decisió de la Lliga de Futbol Professional de denegar la sol·licitud del club per a realitzar un nou fitxatge en substitució del lesionat Álex Geijo, que es perdrà el que resta de temporada després d'haver-se fracturat el peroné.

"Estem decebuts, tots esperàvem que se'ns donara l'oportunitat de fitxar a algú, ja que Geijo no jugarà segur fins d'ací a sis mesos", ha manifestat.

Amb la baixa del davanter hispà-suís "ens anem a quedar curts en les posicions d'atac", ha subratllat el tècnic madrileny, qui de moment continuarà comptant amb Rubén Sánchez, del filial.

"Esta decisió ha sigut una pedra en el camí per al Levante, un problema més a tots els que hem tingut enguany", ha conclòs Luis García.