Skip to main content
Primer Equip
Luis García invita a dinar a la plantilla en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista s'ha reunit este migdia després de l'entrenament per a degustar una paella en l'Estadi Ciutat de València. Una vegada més el bon ambient i la germandat existent en el vestuari granota ha sigut la gran protagonista de l'àgape.

El president de l'entitat, Quico Catalán, i el director Esportiu, Manolo Salvador, també van assistir a l'esmorzar junt amb la plantilla.

En eixa ocasió la paella va anar a càrrec del tècnic Luis García Plaza, que tenia pendent un àgape amb la plantilla per la falta que va anotar Rubén Suárez en l'encontre davant del Real Betis Balompié i que va donar la victòria als llevantinistes.