Skip to main content
Primer Equip
Luis García ja prepara l´encontre davant del Sevilla Atlético
There are no reactions yet. Be the first!

El tècnic llevantinista Luis García ja ha començat a preparar l'encontre de diumenge que ve davant del Sevilla At., amb una sessió en què ha recuperat a dos dels seus hòmens; Rubén Suárez i Álvaro del Moral que es van exercitar junt amb la resta i estaran disponible per a esta jornada.

Pallardó, per la seua banda, ha realitzat la mitat d'entrenament amb el grup i ha completat el treball amb el seu pla d'entrenament específic de recuperació, a més de tractament fisioteràpic.

L'absència de la sessió va ser la de Samuel que hui tenia revisió de control del genoll amb el Dr. Cugat a Barcelona.