Skip to main content
Primer Equip
Luis García prepara el partit davant de l´Athletic amb un partit davant del Juvenil
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha optat per enfrontar a l'equip que conduïx des de la banqueta davant d'una representació dels jugadors que integren els distints equips de l'escola en edat Juvenil amb l'objectiu de preparar la cita que dissabte que ve enfrontarà a l'onze granota davant de l'Athletic Club en l'Estadi de San Mamés. El preparador madrileny hi ha disposat dos onzes distints en cada una de les parts establides. En el primer acte, Jefferson Montero ha abandonat el xoc abans de la conclusió per unes molèsties físiques irrellevants, si bé els servicis mèdics del Levante després d'un primera revisió han preferit que no seguira sobre la gespa a fi d'evitar alguna lesió de major consideració.