Skip to main content
Primer Equip
Luis García recupera a Iborra però perd a Cerra i Samuel per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

El tècnic llevantinista no podrà comptar esta setmana amb Cerra ni Samuel per al partit ant l'Albacete Balompié (dissabte 18:30 hores), després que en la jornada d'ahir el lateral valencià fora expulsat en el minut 93 per doble amonestació, i el centrecampista asturià vera una groga, que al tractar-se de la quinta d'esta classe ocasiona suspensió.

El que tornarà a estar a disposició de Luis García serà Vicente Iborra, després de complir davant de l'Alacant el seu partit se sanció per l'expulsió davant del Celta de Vigo.

En quant a la resta de jugadors, són cinc els futbolistes de la primera plantilla advertits de sanció; Geijo, Ángel, Gorka Larrea, Parri i Molinero, amb quatre grogues cada un d'ells.

Completen el llistat Ballesteros i Robusté amb 3 targetes; Xisco Nadal, Yago, Reina, Iborra i Cerra sumen dos, mentres que Tena, Álvaro Del Moral, Jorge Pina i Miguel Pérez només tenen una.