Skip to main content
Primer Equip
Luis García tornarà a instal·lar-se en la banqueta despresa de dos jornades en la grada
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García tornarà al seu hàbitat natural, la banqueta, i al seu radi d'acció més immediat, coincidint amb l'enfrontament que dissabte que ve des de les 20:00 hores creuarà al Levante i al Villarreal en l'Estadi d'El Madrigal. El preparador blaugrana torna a les trinxeres després de complir una sanció de dos partits com a conseqüència de l'expulsió patida en els minuts finals del xoc que va confrontar al Real Saragossa i al Levante en l'Estadi de La Romareda. Com a conseqüència, Luis García va seguir les evolucions del duel que el Levante va disputar en el Ramón Sánchez Pizjuán davant del Sevilla des de la llotja VIP del coliseu sevillista mentres que set dies després va triar la primera línia de la tribuna d'Orriols per a mantindre un contacte més directe amb el gros de la banqueta blaugrana, amb motiu de la confrontació entre el Levante i el Getafe.

La tornada de Luis García es produïx davant d'una de les entitats que s'entrellacen amb el currículum del preparador blaugrana, si bé el pas de l'entrenador madrileny pel Villarrreal li va conduir fins al filial que militava en el Grup VI de Tercera Divisió. Va ser en el transcurs de la temporada 2004-2005 i el segon equip del Submarí Groc es va passejar sense oposició i sense contemplacions pel llindar de la categoria. El Villarreal B va superar el centenar punts encara que es va quedar a les portes de l'ascens a Segona Divisió B. En eixe període es va solidificar una estreta amistat, en plena vigència, entre Luis García i Juan Carlos Garrido. El dissabte ambdós convergiran en Primera Divisió en l'Estadi d'El Madrigal.