Skip to main content
Femení
Maider, sotmesa a una septoplastia, serà donada d'alta demà
There are no reactions yet. Be the first!

Maider Castillo ha sigut sotmesa este matí a una septoplastia en la Clínica Quirón amb l'objectiu d'alleujar-li els problemes respiratoris que patia a causa de la ruptura del cartílag del nas que li obstruïa els orificis nasals.

La jugadora llevantinista serà donada d'alta demà dimarts i emprendrà viatge a la seua ciutat natal, Eibar, per a començar el període vacacional del que des de hui disfruten les futbolistes granotes després de disputar ahir en Torrelodones el encontre de la Final de la Copa de la Reina.