El Levante UD i Manolo Gaspar han arribat a un acord per a la rescissió del contracte que unia el jugador malagueny amb l'entitat llevantinista.
El lateral dret abandona la disciplina blaugrana, després d'haver vestit durant dos temporades l'elàstica llevantinista, per a firmar amb el Màlaga CF, club en què es va formar i en el que va militar en el seu conjunt filial fins a la temporada 03/04, just abans de fitxar per l'Almeria.