Skip to main content
Primer Equip
Manolo Reina es retira de l´entrenament matinal per unes molèsties en el tríceps
There are no reactions yet. Be the first!

Manolo Reina s'ha retirat de l'entrenament post-partit que la plantilla del Levante ha efectuat este matí des de les 10:30 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. El porter ha sentit unes molèsties en el tríceps del seu braç esquerre després de llançar-se a la gespa en un cas de la sessió. Immediatament s'ha retirat de la sessió regenerativa. Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante, confia que la malaltia estiga exempta de gravetat. S'ha optat per la precaució i s'esperarà a comprovar l'estat de l'arquer en la jornada de matí dilluns per a prendre una decisió.