Skip to main content
Primer Equip
Primer el duel de Copa del Rei en el Bernabeu i després les anhelades vacacions de Nadal
There are no reactions yet. Be the first!

Les vacacions de Nadal s'acosten. Per a alguns equips és una realitat i ja disposen d'uns dies lliures per a alliberar-se del futbol i centrar la seua atenció en altres aspectes. No és el cas del Levante. Les hosts blaugranes mantenen l'efervescència competitiva encara que hi ha un canvi en el format. La Lliga dóna pas a la Copa del Rei. Després de la cita davant de l'Athletic sorgix la imatge del Real Madrid i la consegüent visita al Santiago Bernabéu per a iniciar l'eliminatòria dels octaus de Final del Trofeu del K.O. Així que els jugadors que prepara Luis García seguixen amb els entrenaments quotidians a fi a la planificació del tan transcendent duel.

El grup s'ha exercitat esta matinal des de les 10:30 hores i tornarà demà al verd de l'Estadi Ciutat de València per a ultimes els preparatius. El dimecres estrenarà l'AVE com a mitjà de transport per a traslladar-se fins a la capital d'Espanya i des de les 22:00 hores s'enfrontarà a l'esquadra de Mourinho. A la conclusió de la confrontació començaran oficialment les vacacions de Nadal. Els jugadors comptaran amb unes jornades per a descansar dels rigors de la Primera Divisió. La tornada està establida, en principi, per a la vesprada del 28 de desembre. Començaran els preparatius del partit de Lliga davant del F.C. Barcelona.