Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió de treball en les instal·lacions de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla ha représ este matí els entrenaments per a prosseguir amb la preparació del partit de Copa que el dimecres des de les 22:00 hores enfrontarà al Levante i al Real Madrid sobre la gespa de l'Estadi Santiago Bernabéu. El grup ha botat a les 10:30 hores al verd del feu del barri d'Orriols. Seixanta minuts més tard el grup ha emprés el camí en direcció cap als vestuaris. La sessió s'ha caracteritzat per l'extrema suavitat. El col·lectiu blaugrana ha tonificat els músculs realitzant carrera contínua durant uns minuts abans d'entrar en els habituals i competitius rondos i a afrontar distints partits de futbol-tenis. Nano s'ha absentat de l'entrenament amb permís de l'entitat mentres que Caicedo i Reina no han participat en la matinal. L'arquer i l'atacant han anat amb Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante, per a sotmetre's a diverses proves mèdiques a fi de descartar lesions de consideració. Cal recordar que el meta es va retirar de la sessió d'ahir després de sentir unes molèsties en el tríceps del seu braç esquerre.