Skip to main content
Primer Equip
El Consell d´Administració del Levante i els mitjans de comunicació han brindat per les festes nadalenques i pel nou any 2011
There are no reactions yet. Be the first!

Este migdia s'ha realitzat el tradicional dinar de Nadal entre el Consell d'Administració del Levante U.D. i els mitjans de comunicació que habitualment cobrixen la informació generada per la primera plantilla blaugrana en el Restaurant Brassa de Mar. A l'àgape ha acudit Francisco Catalán, en qualitat de president de l'entitat, així com els consellers Tomás Pérez, Ramón Vilar, Luis Calero, Jorge Lucas, Javi Martínez i Francisco Fenollosa, president d'Honor del Levante. Francisco Catalán ha felicitat les festes nadalenques i ha brindat amb la representació de la premsa valenciana per l'entrada del nou any 2011.