Skip to main content
Fútbol Base
Sis llevantinistes passen amb les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18 a la segona fase del Campionat Nacional
There are no reactions yet. Be the first!

Les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18 van passar a la següent fase del Campionat Nacional de Seleccions autonòmiques després de finalitzar la primera fase, celebrada el passat cap de setmana a Catarroja i Picassent, imbatudes.

Les llevantinistes Paula Guerrero, Neus Llinares, María Martínez i Andrea Esteban van participar amb el combinat Sub-16, mentres que Yana Moreno, Paula Carsí i Sandra Castelló ho van fer amb la Selecció Sub-18.

La Selecció Sub-16 passa a la segona fase darrere d'empatar davant d'Euskadi (1-1) i guanyar enfront de Castella La Manxa (3-1). Per la seua banda, el combinat Sub-18 tan sols va conéixer la victòria en els encontres disputats a Catarroja; les valencianes es van imposar per 4-0 a Euskadi i per 4-2 a Castella-La Manxa.