Manuel Salvador, David Navarro i Keylor Navas van visitar el Col·legi Adventista de Sagunt
There are no reactions yet. Be the first!
El director Esportiu Manuel Salvador i els jugadors David Navarro i Keylor Navas van visitar en el dia d'ahir el Col·legi Adventista de Sagunt. Els alumnes d'este centre escolar van disfrutar d'una vesprada llevantinista junt amb els futbolistes i el director Esportiu, als que els van transmetre tots els seus dubtes i inquietuds sobre el Levante UD i el futbol.
Els escolars no van perdre l'oportunitat d'aconseguir els autògrafs dels seus ídols i van immortalitzar el moment amb algunes fotografies.
Sens dubte, una vesprada especial i diferent per als alumnes del Col·legi Adventista de Sagunt que difícilment oblidaran.