Skip to main content
Atlético Levante UD
Marcelo Villaça s´incorpora a la disciplina del Levante UD B
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD B ha incorporat un nou jugador a la seua plantilla. Marcelo Villaça Casares, lateral que pot jugar en els dos perfils, recala en l'entitat llevantinista procedent del Xerez CD, club amb què s'ha format a través de les seues Categories Inferiors.

Marcelo, nascut a Jerez el 14 de desembre de 1994, va debutar la passada campanya amb el primer equip. Va disputar 28 partits amb el conjunt de Divisió d'Honor, va pujar un escaló per a vestir la camiseta del filial i es va enfundar l'elàstica del primer equip en quatre ocasions.

El nou jugador granota ha tingut l'oportunitat de conéixer els seus nous companys i cos tècnic i ja està a disposició del tècnic José Gómez.